.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مهلت 24 ساعته به هیات مدیره و وزارت ورزش
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس كناره گيري كرد
مدیر روابط عمومی این باشگاه از کناره گیری موقت رویانیان از مدیرعاملی تا زمان روشن شدن تکلیفش خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا، چند روزی است که تنش بین اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به خصوص رویانیان و پروین بالا گرفته و مدیرعامل ناراضی سرخ ها هم بارها آمادگی اش برای کنار رفتن را اعلام کرده است.

محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از اتفاقات و خبرهای جدید در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، شب گذشته به صورت تلفنی با علی دایی گفتگو کرد.

وی اعلام کرده که از این به بعد امورات باشگاه را پیگیری نخواهد کرد و فقط برای اینکه کارها روی زمین نماند پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد.

رویانیان به نوعی با این کارش اعلام کرد به خاطر عدم توجه به وی قهر کرده است و حتی در باشگاه نیز کلیه امورات را به بهروز منتقمی، قائم مقام باشگاه سپرده است. این در شرایطی است که رویانیان خواسته که تا فردا شب تکلیفش در پرسپولیس مشخص شود.

حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این‌باره گفت: «بالاخره رویانیان معتقد است که بی‌مهری‌هایی به وی شده و به همین دلیل خواسته که تکلیفش تا فردا شب مشخص شود تا خدایی ناکرده در روزهایی که به او کمک نمی‌شود به پرسپولیس لطمه نخورد.»

وی افزود: «شاید رویانیان به نوعی قهر کرده اما خواستار این است تا هرچه سریع‌تر تکلیفش روشن شود. او همچنین بسیاری از کارهای باشگاه را از درخواست‌کنندگان خواسته تا با بهروز منتقمی در جریان و درباره آن تصمیم بگیرند که امیدواریم هرچه سریعتر تکلیف این موضوع مشخص شود.»

وی افزود: «رویانیان حتی شب گذشته با دایی تلفنی گفتگو کرد و به دلیل اینکه پرسپولیس تنها نباشد امروز در تمرینات این تیم شرکت کرده و امیدوار است زودتر تکلیف همه‌چیز مشخص شود. رویانیان معتقد است اگر به او اعتقاد دارند باید اجازه دهند کارش را بکند در غیر این صورت دوست دارد همه چیز شفاف اعلام شود تا پرسپولیس لطمه نخورد به همین دلیل تا فردا شب مهلت داده تا تکلیف روشن شود.»


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 آذر 1392
این آقایی که من میشناسم تشنه قدرته بزودی هم کنار بکش نیست ای آقا با نفوذی که در مسئولین داشت میلیاردها تومان پول بیت المال را در دوران رکود و تحریم ، ریخت تو جیب فوتبالیستها که محبوب بشه ، غافل از اینکه عزت تماما نزد خداست و بس..........
مجتبی 30 آذر 1392
چقدر ساده اید بخدا . این تو اون دنیا هم طلب پست میکنه مطمئن باشید تمام این حرفا عوام فریبی است و اون در هر مسندی که بود موفق نبود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.135 seconds.